درباره وبلاگ


اين وبلاگ گامي است به سوي بهترين ها وازاين رو من سعي كرده ام تا با بهترين مطالب و بهترين راه حل هاي روز دنيا بازديد كنندگان را به سوي هدفشان كه همان بهترين است ببرم!!!! با تشكر مديريت وبلاگ


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 94
بازدید دیروز : 154
بازدید هفته : 265
بازدید ماه : 325
بازدید کل : 1685785
تعداد مطالب : 207
تعداد نظرات : 24
تعداد آنلاین : 1

وبلاگ جامع فارسي

 Internet Download Manager معروف به IDM را سریعترین دانلود منیجر یا نرم افزار مدیریت دانلود می دانند و به حق نیز اینچنین است. این نرم افزار قدرتمند به دلیل تقسیم فایل ها در حال دانلود به قسمت های مختلف و استفاده کامل از ظرفیت پهنای باند اینترنت کاربر ، میتواند سرعت دانلود را تا بیش از ۳ برابر و در مواقعی تا ۵ برابر افزایش دهد. قابلیت بعدی این نرم افزار که برای نرم افزارهای مدیریت دانلود بسیار حائز اهمیت است ، امکان resume یا ادامه دانلود لینک های دانلودی است که چنین امکانی را دارد ، برای مثال اگر فایلی را از دانلودها دانلود نمودید و در حین دانلود به دلایلی مانند قطعی اینترنت و… ارتباط دانلود قطع شد ، میتوانید ادامه آن را در زمانی دیگر انجام دهید. قابلیت های مهم دیگری نظیر زمان بندی برای شروع و پایان دانلود و همچنین دانلود به ترتیب لینک های دانلود از امکانات نرم افزار محسوب می شود. دانلود ویدیوها و صوت هایی که به صورت استریم و زنده پخش می شوند و امکان دانلود مستقیم آنها نیست (مانند سایت youtube) نیز از امکاناتی است که نمیتوان به راحتی از آن چشم پوشی نمود.

 

IDM آخرین نسخه دانلود منیجر Internet Download Manager 6.15.14 Final

 منبع:دانلودها



ادامه مطلب ...


 


دانلود ویندوز سون Windows 7 Ultimate SP1

ویندوزی که در اختیارتان قرار گرفته Bootable بوده و هر دو نسخه 32 و 64 بیتی  را دارا می باشد که به صورت جداگانه برایتان آماده کرده ایم. همچنین در هنگام نصب ویندوز نیازی به وارد کردن سریال نیست و میتوانید بدون غیر فعال شدن ویندوز خود، آنرا از سایت مایکروسافت آپدیت کنید. ظاهر این ویندوز کاملآ شبیه ویندوز سون است اما از نظر فنی بسیار سرتر از نسخه های قبلی خود میباشد زیرا در آن ضریب امنیتی تا حد بسیار بالایی تقویت شده و نیز سرعت کار در محیط ویندوز تا حد چشمگیری افزایش یافته است. همانطور که در سایت های مختلف ایرانی مشاهده میکنید میهن دانلود نخستین سایتی است که آخرین آپدیت ویندوز سون را که در اواسط April 2012 منتشر شده به صورت کاملآ رایگان و با لینک مستقیم از سرورهای پر سرعت میهن دانلود برای شما کاربران گرامی قرار داده است.

 نکات مهم:
- در حال حاضر دو نسخه Ultimate و Enterprise ویندوز سون در سایت قرار گرفته است قطعآ برای بسیاری از دوستان این سوال بوجود آمده که فرق این دو نسخه با یکدیگر چیست و کدام را باید دانلود کنند؟ در پاسخ باید بگوییم این دو نسخه تفاوت آنچنانی باهم ندارند و تنها در کاربرد با هم فرق می کنند در واقع نسخه Ultimate مخصوص کاربران خانگی منتشر شده و با تمام نرم افزارها و بازی ها سازگار است. اما در مقابل از نسخه Enterprise بیشتر در ادارات و شرکت ها استفاده می شود چرا که برای رجیستر آن شما نیازی به استفاده از فعال سازهای مختلفی که برای فعال کردن نسخه Ultimate استفاده می کنید ندارید. در واقع ویندوز به راحتی با یک سریال رجیستر می شود از همین رو برای یک شرکت که دارای چندین سیستم مختلف است استفاده از آن آسانتر می باشد. اگر شما یک کاربر خانگی هستید و بیشترین وقت شما در هنگام کار با کامپیوتر صرف بازی و نصب نرم افزارهای مختلف می شود نسخه Ultimate را دانلود کنید و اگر شما یک شرکت دارید بهترین گزینه نسخه Enterprise است. البته کاربران خانگی بسیار زیادی هم هستند که به دلیل فعال سازی راحتتر و همچنین سرعت تقریبی بالاتر نسبت به نسخه Ultimate از این نسخه استفاده می کنند.
- این ویندوز هر دو نسخه 32 بیتی x86 و 64 بیتی x64 را دارا می باشد که به صورت جداگانه برایتان قرار داده ایم.
- از این پس در اوایل هر ماه آپدیت جدید ویندوز سون در این پست قرار میگیرد در نتیجه شما کاربران گرامی برای دانلود این ویندوز تنها تا اواسط ماه آینده فرصت دارید.
- تمامي ويندوز هايي که در اين پست معرفي مي شوند به صورت کامل از درايور SATA پشتيباني ميکنند در نتيجه شما ميتوانيد اين ويندوز ها را بر روي لپ تاپ نيز نصب کنيد.

 

منبع:وب سایت میهن دانلود



ادامه مطلب ...


 myTV نرم افزاری رایگان و بسیار کوچک می‌باشد که به‌وسیله آن می‌توانید شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی فارسی را به صورت آنلاین از اینترنت دریافت کنید. دسترسی به شبکه‌های سراسری، شبکه‌های استانی، شبکه‌های جهانی، پخش زنده حرمین معصومین، شبکه‌های رادیویی فارسی، موسیقی‌های خاطره‌انگیز ایرانی و پخش موسیقی خارجی به وسیله این نرم افزار امکان‌پذیر است. همچنین شما می‌توانید شبکه‌های دلخواه خود را به صورت دستی به این نرم‌افزار اضافه نمایید. این نرم افزار فارسی و فوق العاده کاربردی را هم اکنون از وب سایت دانلودها دریافت کنید.

 

myTV2 تماشای آنلاین رادیو و تلویزیون های فارسی و خارجی با myTV 2.6

 

 

ویژگی‌های کلیدی نرم افزار:
- محیط بسیار زیبا و کاملا فارسی
- حجم بسیار کم و سرعت بالای اجرا
- قابل حمل و بدون نیاز به نصب‌کردن
 - کاملا رایگان



ادامه مطلب ...


 طبق روال سالانه سایت دانلودها امسال هم به مناسبت فرا رسیدن سال نو تقویم و سالنامه سال ۱۳۹۱ خورشیدی برای شما عزیزان تهیه شده است. جا دارد از زحمات دوست عزیزمان ایلیاد موسوی که هر ساله تقویم اختصاصی سایت دانلودها را طراحی میکند تشکر نماییم. این تقویم شامل ۱۲ تصویر با فرمت JPG و با کیفیت فوق العاده عالی در سایز ۱۰۵۰×۱۶۸۰ می باشد که می توانید از آنها به عنوان تصویر پس زمینه ویندوز خود استفاده نمایید. از ویژگی های جالب این سالنامه می توان به دارا بودن مناسبت ها و تعطیلات رسمی اشاره نمود. تیم دانلودها پیشاپیش فرا رسیدن سال نو را تبریک عرض نموده و سال خوبی را برای شما  عزیزان آرزومند است.

 

1391calendar تقویم دیجیتالی سال 1391



ادامه مطلب ...


 Yahoo Messenger نرم افزار

 نرم افزار چت یاهو مسنجر محبوبترین نرم افزار چت در بین کاربران ایرانی می باشد. نسخه ۱۱٫۵ این نرم افزار با داشتن قابلیت های جدید محیط دلپذیرتر و راحت تری را برای chat فراهم کرده است. از قابلیت های جدید در Yahoo! Messenger 11.5 امکان چت با چند نفر در یک پنجره و بصورت تب های جداگانه، وجود شکلک هایی که در نسخه های قبلی نبودند (معروف به شکلک های مخفی)، وجود چند تم (پوسته) جدید و اضافه شدن قسمت Recent Contacts در پنجره اصلی (افرادی که اخیراً با انها چت کرده اید) را می توان نام برد.
سایت سازنده: www.yahoo.com
حجم: ۱۸٫۳ مگابایت



ادامه مطلب ...


 دیکشنری چستا ، لغت نامه جدیدی است که کاملا به زبان فارسی می باشد.این دیکشنری دایره لغات آن به بیش از ١٠٠٠٠٠ می رسد.شما عزیزان با استفاده از این لغت نامه می توانید لغت های انگلیسی را به فارسی و بلعکس ترجمه کنید.هم چنین این نرم افزار پرتابل می باشد یعنی به وسیله آن می توانید بدون نیاز به نصب از آن استفاده کنید و آن را به راحتی انتقال دهید.



ادامه مطلب ...


 اگر از کاربران Windows 7 باشید حتما نگران فعال سازی ویندوز خود هستید، به گفته مرکز تحقیقات IDC ویندوز ۷ در آمریکا ۲۵/۰۰۰ شغل ایجاد می‌کند. این گفته بر اساس پیش‌بینی میزان فروش این محصول در کل جهان و آمریکاست. اینگونه پیش‌بینی شده است که ویندوز ۷ در آمریکا ۶۰ میلیون نسخه و در کل جهان ۱۷۷ میلیون نسخه فروش خواهد داشت. در این میان ۴۱ میلیارد دلار به شرکای مایکروسافت سود خواهد رسید که بخش اعظمی از آن صرف فرهنگ استفاده از ویندوز ۷ خواهد شد. حال شما با در دست داشتن این کرک نیاز به پرداخت این هزینه سنگین ندارید . تنها با چند کلیک ویندوز شما کاملا فعال می شود و به راحتی میتوانید از ویندوز ۷ استفاده نمایید و لذت ببرید.

 

win7crack فعال سازی ویندوز 7   Crack Windows Seven



ادامه مطلب ...


 برنامه Active@ File Recovery v7.5.1 یکی از بهترین نرم افزارهای حال حاضر برای بازیابی اطلاعات پاک شده از هارد دیسک و و حافظه های جانبی می باشد.در این نرم افزار کاربران با استفاده از ابزارهای متعددی که برایشان قرار داده شده است قادرند تا به راحتی و با سرعت مناسب اقدام به بازیابی اطلاعات از بین رفته نمایند.این نرم افزار به گفته سازندگان خود قادر است تا اطلاعات پاک شده به علت های مختلف نظیر حمله یک ویروس به سیستم ، Crash شدن سیستم ، خرابی هارد به علت وجود نرم افزارهای مخرب و … را بازیابی نماید. این نرم افزار محصولی از شرکت Data Recovery Software می باشد.

 

filerecover بازیابی همه اطلاعات پاک شده با Active@ File Recovery v7.5.1



ادامه مطلب ...


 WinRAR محصول شرکت RarLabs یکی از بهترین نرم افزار های مدیریت فایل های فشرده می باشد و می تواند فایل های مختلف را تا ۱۰ درصد بیشتر از فایل های ZIP با فرمت RAR فشرده سازد. WinRAR می تواند فایل های RAR and ZIP files, unpacks 7Z, ACE, ARJ, BZ2, CAB, GZ, ISO, JAR, LZH, TAR, UUE, Z را از حالت فشرده خارج کند. از مهمترین قابلیت های این نرم افزار می توان به قابلیت Self-Extract ذکر نمود که بوسیله آن شما می توانید فایل فشرده شده را به صورت یک فایل اجرایی با پسوند exe در آورید تا در کامپیوتر هایی که نرم افزار WinRAR نصب نیست نیز بتوانید آن ها را از حالت فشرده خارج کنید. قابلیت های کلیدی نرم افزار را در ادامه می توانید مشاهده کنید …

 

winrar قویترین نرم افزار فشرده ساز Winrar 3.90 Final

 

دانلود درادامه مطلب



ادامه مطلب ...


 نرم افزار Internet Download Manager معروف به IDM با بیش از ۲۰۰٫۰۰۰ کاربر ثبت شده در سراسر جهان یکی از محبوب ترین نرم افزارهای مدیریت دانلود فایل از اینترنت میباشد. IDM سرعت دانلود را تا %۵۰۰ افزایش می دهد و بر خلاف دیگر نرم افزار های مشابه که قبل از شروع عملیات دانلود فایل ها را تکه تکه می کنند این نرم افزار در هنگام دانلود و بسته به سرعت اینترنت File ها را تکه تکه کرده و دانلود هر قسمت به طور جداگانه انجام می کند. این عمل باعث افزایش سرعت دانلود و دریافت File ها خواهد شد. همچنین اگر در هنگام دانلود ارتباط اینترنتی شما قطع شود بدون نگرانی می توانید ادامه فایل را پس از برقراری ارتباط مجدد دریافت نمائید شما از طریق این برنامه می توانید انواع فایل ها را به آسانی دریافت کنید.

IDM downloadha.com دانلود انواع فايل ها با Internet Download Manager 5.17



ادامه مطلب ...


 Microsoft Windows XP Service Pack 3 تمامی آپدیت ها و بهبود های امنیتی و نرم افزاری سیستم عامل ویندوز اکس پی که طی این ۴ سال مرحله به مرحله عیب یابی و رفع شده را همراه با تعدادی ویژگی های جدید و مفید ویندوز ویستا و حتی ویندوز سرور ۲۰۰۸ داراست. ویندوزی که هم اکنون توسط تیم دانلودها در اختیار شما قرار گرفته است تا آپدیت های همین ماه را دارا بوده ، از هم اکنون می توانید این ویندوز را با لینک مستقیم دریافت نمایید.

 

winxp 2010 سیستم عامل Microsoft Windows XP Service Pack 3 با آپدیت تا January 2011

 

 

 ویژگی های Windows XP SP3 :
- بهبود امنیت در Internet Explorer 
- بالا بردن سطح امنیت در ویندوز تا حد قابل قبول
- افزایش سرعت ویندوز و همچنین موقع کار با اینترنت و شبکه
- ویرایش جدید Remote Desktop Connection
- افزایش ثبات و پایداری ویندوز
- ویژگی Network Access Protection 
- ویژگی black hole router detection 
- رفع مشکلات قبلی ویندوز و سرعت بیشتر
- دارای تمامی آپدیت ها و هات فیکس ها
- ویژگی Backporting موجود در ویندوز ویستا 
- و …



ادامه مطلب ...


 دیکشنری قدرتمند از شرکت بین المللی LingvoSoft که شامل بیش از ۴۰۰۰۰۰ کلمه و عبارت مختلف می باشد. این دیکشنری در قالب زبان های گوناگون (از جمله فارسی) و در دو نسخه مختلف مخصوص Windows و Pocket Pc طراحی و ارائه شده است . این دیکشنری سخنگو ، دارای ترجمه کلمات از فارسی به انگلیسی و بالعکس می باشد.

 

Lingvosoft Talking دیکشنری قدرتمند Lingvosoft Talking Dictionary 4.21



ادامه مطلب ...


 تا پیش از این مایکروسافت به شدت در مورد ویندوز ۷ مخفی کاری می کرد. هرچند که تصاویری از برخی نرم افزارهای تغییر یافته سیستم عامل جدید منتشر شده بود. اما با ارایه نسخه بتای ویندوز ۷ مشخص شد سیستم عامل جدید جزو عمده ترین تغییرات ویندوز از زمان روی کار آمدن ویندوز ۹۵ بوده است. اولین ویژگی که برای بسیاری از کاربران بسیار مهم می باشد معماری زیر بنایی ویندوز ۷ می باشد که دیگر مانند ویستا مجبور به جستجو جهت درایور های مخصوص و مشکلات عدم نصب نرم افزار ها و … وجود نخواهند داشت و به گفته مایکروسافت این مشکلات در این نسخه از ویندوز حل شده است!  در این نسخه از ویندوز شرکت مایکروسافت با تحلیل هایی که از کاربران خود به عمل آورد سعی نمود ویندوز۷ را بهینه نماید که این بهینه سازی در محیط کاربری و سایر قسمت های این نسخه از ویندوز ارائه شده است.

هم اینک می توانید نسخه نهایی ویندوز سون (۳۲ بیتی -  Ultimate) را که چند روزی بیشتر نیست توسط کمپانی مایکروسافت عرضه شده است را برای اولین بار در میان سایت های ایرانی از دانلودها دریافت کنید و همچنین اگر از اینترنت پرسرعت بهره مند نیستید نسخه دی وی دی این ویندوز را از فروشگاه دانلودها تهیه نمایید.

 

windows7 downloadha.com2 دانلود نسخه نهایی ویندوز 7 با لینک مستقیم   Windows 7 Ultimate Final Version

 

dvd دانلود نسخه نهایی ویندوز 7 با لینک مستقیم   Windows 7 Ultimate Final Version شما می توانید نسخه نهایی ویندوز سون را در یک DVD از فروشگاه دانلودها با قیمت ۳۸۰۰ تومان سفارش دهید و در درب منزل تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا را کلیک کنید.

دانلود در ادامه مطلب

 



ادامه مطلب ...


 Adobe Flash Player یک کلاینت Runtime با کارایی بالا، سبک و رسا می باشد که تجربه های کاربری قدرتمند و پایداری را در سیستم عامل های اصلی، مرورگرها، گوشی های تلفن، و دستگاهها به ارمغان می آورد. حتما تا بحال برای شما پیش آمده است که برای  مشاهده محتوای آنلاین و جاری پس از باز نمودن صفحه موردنظر مرورگر از شما درخواست نصب آخرین نسخه فلش پلیر برای مشاهده محتوای مذکور را نماید، برای رفع چنین مشکلی بایستی نرم افزار آدوب فلش پلیر برروی سیستم عامل شما نصب شده باشد . این نرم افزار، کلاینتی غنی و عمومی برای ارائه  تجربه فایلهای آدوب فلش در رایانه های دسکتاپ و دیگر دستگاه ها می باشد، که به شما اجازه می دهد تا بهترین کیفیت انیمشن و سرگرمی های تحت وب را تجربه نمایید. این ابزار، برنامه های کاربردی تحت وب را بصورت نهایی (Front- end) نمایش می دهد، واسط های کاربری وبسایت را با کیفیت عالی به نمایش می گذارد، تبلیغاتهای آنلاین را بصورت تعاملی و جذاب نمایش می دهد و انیمشن های کوتا و بلند را نیز به کیفیت عالی برروی مرورگر شما نمایش می دهد. Adobe Flash Player به شما اجازه می دهد تا محتواهای جذاب وب را مانند بازی ها، ارائه های تجاری، تبلیغات و غیره را مشاهده نمایید، این بسته شامل تنها فلش پلیر و فرآیند نصب مستقل آن می باشد، از لحاظ فنی این برنامه Flash Player ActiveX Control می باشد و تنها قادر به نمایش فایل فلش در داخل مرورگر شما می باشد.

 

flashplayer مشاهده و اجرای فایلهای فلش با Adobe Flash Player 10.0.45.2

 

قابلیتهای کلیدی نرم افزار Adobe Flash Player 10.0.45.2 :
- نمایش محتوای فلش با کیفیت عالی برروی مرورگر وب شما
- اجرای بازی های آنلاین، نمایش تبلیغات ، بنرها و انیمشن های تحت وب
- قابلیت نصب برروی سیستم عامل، مرورگر و گوشی های موبایل برای نمایش محتوای فلش
- نصب شده برروی بیش از ۷۰۰ میلیون رایانه دسکتاپ متصل به اینترنت و گوشی موبایل
- فراگیرترین پلتفرم در سرتاسر دنیا (فلش)
- رایگان بودن
- و …



ادامه مطلب ...


 آنتی ویروس NOD32 و نسخه فایروال دار آن یعنی Smart Security به دلیل سرعت و حجم Update‌های کم در بین کاربران محبوبیت خوبی کسب کرده اند. همچنین این نرم افزارها به فایلها، اشکال بی مورد وارد نمی کند و همین باعث شده است که حرفه ای ها هم به سمت استفاده از این آنتی ویروس ها بروند. تنها مشکل این برنامه ها  عدم به روز رسانی از طریق فایل Update‌ است و برای همین بر روی سیستمی که به اینترنت متصل نیست استفاده از آن بی فایده است. همچنین راهی برای نگهداری Update های آن وجود ندارد. سایت دانلودها با روشی خاص توانسته است این نرم افزارها را به طور کامل و بدون کوچکترین اتصال به اینترنت به روز رسانی کند.این فایل ها هم نرم افزار NOD32 و هم Smart Security را در کلیه نسخه های ۳ و ۴ و از جمله ۵ به روز می کند.آموزش آپدیت آفلاین نیز در ادامه مطلب آمده تا شما عزیزان برای به روز رسانی این آنتی ویروس محبوب به مشکلی بر نخورید.

 

Eset Offline Update آپدیت آفلاین NOD32 تا تاریخ 2 اسفند ٩٠



ادامه مطلب ...


 powerDVD 11 پلیری جامع است که تجربه ی مشاهده ی فیلم روی کامپیوتر شخصیتان را فراتر حد تصور توسعه می دهد. نرم افزار پاور دی وی دی 11 هر فرمتی از مدیا را از هر وسیله ای در خانه یا شبکه های اجتماعی با کیفیت HD پخش می کند و با کیفیت سه بعدی اجرا می کند. سایت دانلود رایگان این نسخه را همراه با کیجن به صورت فول ورژن در اختیار شما قرار می دهد. امیدواریم از دانلود این نرم افزار مالتی مدیا لذت ببرید.

CyberLink PowerDVD 11.0 Ultra - دانلود نرم افزار پاور دی وی دی 11

فیلم ، ویدئو ، عکس و موزیک از هر نوعی را به نمایش در آورید.

  • پلیری قدرتمند فرمت بلو – ری و فیلم های بلو – ری سه بعدی می باشد، همراه با پشتیبانی از شتاب دهنده های سخت افزاری گارت گرافیک و پردازنده برای به دست آمدن بهترین کیفیت نمایش.
  • جستجوی آنی و فوق العاده سریع برای صحنه هایی از فیلم که می خواهید در DVD تان مشاهده کنید.
  • پشتیبانی این نرم افزار از تعداد بیشماری فرمت های ویدئویی به شما اجازه می دهد تا تقریبا هر فایل تصویری را مانند MKV (H.264) ، FLV (H.264) ، WTV ، 3GP و 3G2 به راحتی مشاهده کنید.
  • عکس هیتان را به صورت اسلاید شو اجرا کنید.شما می توانید از عکس های موجود در کامپیوتر شخصیتان ، لوازم هوشمند یا سرور های DLNA و حتی از فیس بوک و فلیکر بدین وسیله لذت ببرید.
  • بهترین اجراکننده ی موسیقی که مجموعه های موسیقی شما را در محل نگه داری موزیک در ویندوز سون ، مرتب کرده و اجرا می کند.



ادامه مطلب ...


 گردش اطلاعات در هارد دیسک و نصب و حذف کردن مکرر نرم افزار مختلف باعث ایجاد فضا های اضافی در هارد میشود که این فضا ها علاوه بر اشغال کردن فضای خالی باعث ضعیف شدن کارایی هارد دیسک میشود که این عمل به مرور زمان علاوه بر کندی سیستم گاه باعث نابودی هارد دیسک و از دست رفتن اطلاعات میشود. شما با نرم افزار تخصصی Auslogics Disk Defrag یکپارچه سازی هارد از سایت دانلود رایگان نرم افزار میتوانید هارد دیسک خود را دفرگ کرده و فضای آن را بصورت یکپارچه درآورید. همچنین اطلاعاتی که در هارد دیسک بصورت تکه تکه قرار دارند بوسیله این نرم افزار بصورت فشرده در کنار یکدیگر قرار میگرند تا فضای از دست رفته هارد دیسکتان را برای شما بازگردانی کند.

Auslogics Disk Defrag Professional 4.0.0.30 - دانلود نرم افزار دفرگ هارد دیسک

ویژگی های اصلی نرم افزار یکپارچه سازی هارد

  • دفرگ کردن فایل های MFT, pagefile, hiberfil و ...
  • انتخاب 4 الگوریتم متفاوت برای دفرگ کردن هارد دیسک
  • علاوه بر دفرگ مانع تکه تکه شدن اطلاعات موجود در هارد دیسک میشود
  • استفاده از الگوریتم خاص برای دفرگ درایو های SSD و VSS
  • نمایش وضعیت عملکرد با دارا بودن نمودار
  • دفرگ بسیار سریع و قدرتمند
  • پشتیبانی از هارد دیسک های مختلف
  • دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


 JetAudio یک نرم افزار چند رسانه ای جامع می باشد که نه تنها انواع مختلف فایل های موسیقی و ویدئویی را اجرا می کند بلکه دارای امکانات رایت سی دی، ضبط، تبدیل فرمت فایل و ... است. علاوه بر این امکانات به شما قابلیت ساخت رادیوی اینترنتی شخصی با استفاده از JetCast را داده که یک ابزار داخلی در نرم افزار می باشد. تمام فرمت های اصلی شامل WAV, MP3, MP3Pro, OGG, WMA, MPG, AVI, WMV, MIDI, RM ، ویدئوها و سی دی های صوتی را به راحتی توسط این نرم افزار اجرا خواهید کرد. امکان ایجاد رادیوی اینترنتی با JetCast ، افزونه های visualization ، ویرایش برچسب MP3 ، OGG و WMA ، افکت های صوتی مختلفی مانند wide ، reverb و X-Base ، فید کردن آخر هر آهنگ برای اتصال به ترک بعدی، رابط کاربری دارای پوسته بندی، نمایش متن شعر به صورت هماهنگ با موسیقی و اجرای زیرنویس از امکانات این نرم افزار به شمار می روند. دانلود جت آدیو را به شما پیشنهاد می دهیم.

JetAudio Basic 8.0.15 - دانلود جت آدیو جدید

امکانات جدید این نسخه 8.0.15 جت آودیو

  • پشتیبانی از Tooltip ها برای mts, m2t, m2ts
  • کدبردار صوتی داخلی تعمیر شده
  • کدبردار ویدئویی داخلی تعمیر شده
  • فیلتر زیرنویس تعمیر شده
  • تغییر فونت به سایز کوچک
  • پشتیبانی از استایل برای بعضی فرمت های زیرنویس
  • پشتیبانی از زیرنویس PGS برای فرمت های m2ts
  • پشتیبانی از قسمت بندی برای MKV/MP4
  • پشتیبانی ار فرمت MPLS (Playlist بلو – ری)
  • اجرای سی دی صوتی بهینه شده وقتی ترک بعدی را اجرا می کنید
  • شکاف دهنده ی MP4 تعمیر شده برای فایل های دارای کد صوتی PCM (ضبط شده توسط دوربین های دیجیتال Canon)
  • دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


 آنتی ویروس بیت دیفندر توتال سکیوریتی BitDefender Total Security 2012 محافظتی جامع در برابر ویروس ها ، نرم افزارهای جاسوسی، حملات فیشینگ و سارقان اطلاعات برای شما فراهم می کند.امکاناتی از قبیل پنهان سازی فایل ها ، تهیه ی نسخه ی پشتیبان آنلاین و ابزارهایی برای بهینه سازی سرعت سیستم، دیوار آتشین قدرتمند و وجود ابزاری برای بهینه سازی و پشتیبان گیری از سیستم ، نمونه امکانات این نرم افزار آنتی ویروسقدرتمند می باشد.

BitDefender Total Security 2012 15.0.24.788 x86 / x64 - دانلود آنتی ویروس بیت دیفندر توتال سکیوریتی 2012

برخی امکانات نرم افزار آنتی ویروس بیت دیفندر توتال سکیوریتی :

  • محافظت قدرتمند در برابر ویروس ها و بدافزارهایی که دیگر آنتی ویروس ها قادر به شناسایی آنها نیستند.
  • کارآیی بالاتر : بهینه سازی سیستم شما بوسیله ی تشخیص برنامه های که سرعت آن را می گیرند.سپس با استفاده از ابزار بهینه سازی ،عملیات تصحیح پیشنهاد شده را برای افزایش سرعت کامپیوتر شما انجام می دهد.
  • حفاظت از اطلاعات شخصی : اطلاعات و گفتگوهایی که در ایمیل، فیس بوک، مسنجر یا وبسایت ها انجام داده اید را حذف می کند تا کسی نتواند رد شما را در فعالیت های آنلاین بگیرد.
  • انتخاب زاویه دید : رابط کاربری آن را با سلیقه و برای راحتی خود تنظیم کنید.می توانید از بین تنظیمات ساده ، معمولی و حرفه ای یکی را انتخاب کنید تا میانبرها بر اساس انتخاب شما ایجاد شوند.
  • دیوار آتشین : دیوارآتشین دو طرفه آن را فقط با چند کلیک ساده برقرار کنید تا به صورت مداوم اتصال اینترنتی شما را نمایش دهد و از دسترسی های غیرمجاز جلوگیری کند.این گزینه حتی با اتصال های WiFi نیز کار می کند.
  • ایمنی خانواده : با قسمت کنترل والدین این نرم افزار بوسیله ی مرورگر، ایمیل ها و یا گوشی از فعالیت آنلاین کودکان خود با کامپیوتر خانگی ، گزارش هایی دریافت خواهید کرد.
  • به صورت یکپارچه بازی و کار کنید : مدهای بازی، لپ تاپ و یا سایلنت به صورت خودکار فعال می شوند تا از انقطاع ، کم شدن عمر باطری یا کاهش سرعت سیستم در هنگام بازی جلوگیری شود.
  • کتابخانه ویدئو ها : یک مجموعه ی جدید از آموزش های ویدئویی برای راهنمایی شما برای ایجاد امنیتی عادی

براي دانلود به ادامه مطلب برويد



ادامه مطلب ...


 ESET NOD32 Antivirus 5.0.93 نود 32 آنتی ویروس قدرتمند و پرطرفدار , سریعترین و موثرترین سیستم امنیتی ,نرم افزار آنتی ویروس و برنامه ضد فایل های جاسوسی در جهان است. این توضیح شرکت ESET در مورد برنامه نود 32 بود که به زبان فارسی برای شما ترجمه کردیم. آنتی ویروس NOD32 در کنار ماهیت ضد ویروس بودنش ماهیت ضد برنامه های جاسوسی نیز دارد. سایت دانلود Free Download نیز دانلود نود 32 را به شما عزیزان پیشنهاد می کند. همچنین آپدیت آفلاین این نرم افزار آنتی ویروس نیز به صورت مستمر از طریق سایت انتشار داده می شود. همچنین نام کاربری ( username ) و رمز عبور ( password ) جهت بروزرسانی آنلاین در فهرست ها کناری سایت در دسترس عموم قرار دارد.

نرم افزار NOD32 Antivirus یک محافظ سریع و کارا را در اختیار شما قرار می دهد که در عین قدرتمند بود بسیار ساده و ایمن است و از انتشار ویروس در رایانه شما جلوگیری می کند. سیستم هوشمند پیش گیری از ویروسی شدن حملات را متوقف می کند و از اجرا شدن نرم افزار های نا خواسته و بدافزارها شما را مصون می کند.

ESET NOD32 AntiVirus 5.0.93 - دانلود nod32 آنتی ویروس جدید نود 32

مزایای کلیدی آنتی ویروس NOD32 5.0.93 نهایی

  • شما را در مقابل ویروس ها ,کرم ها, تروجان ها , نرم افزار های جاسوسی, بد افزار ها و حملات از طریق شبکه و دستگاه های جانبی محفوظ می کند.
  • به طور قطه فعالیت های ناشناخته جدید مشکوک را مسدود می کند قبل از اینکه کار غیر قابل بازگشتی رخ دهد.
  • ترافیک اینترنت و ایمیل شما را بررسی و پاکسازی می کند
  • ورود ویروس از طریق USB را مسدود می کند و به امنیت سیستم شما افزوده می شود.
  • دارای ابزار های SysInspector و SysRescue برای بازیابی و علتیابی اشکال سیستم است.
  • دارای قابلیت محافظت از خود در برابر تخریب و غیرفعال شدن است.
  • قابلیت بروزرسانی خودکار بانک اطلاعاتی ویروس ها به صورت لحظه ای را دارد.
  • Windows 2000 / XP / 2003 / Vista / Windows7
  • سیستم HIPS
  • سیستم بروزرسانی خودکار

 

دانلود ادامه مطلب

 



ادامه مطلب ...


  Tool یکی از نرم افزار های آنتی ویروس تشخیص حذف ویروس ها تروجان ها و جاسوس افزار ها است که توسط آزمایشگاه قوی کسپراسکی طراحی و ارائه شده است. Kaspersky Virus Removal Tool بیشتر در مواقعی مورد استفاده قرار میگیرد که حتی آنتی ویروسی توسط ویروس ها قابل نصب نیست و یا به اندازه کافی قدرت کافی برای برقراری امنیت در سیستم را ندارد. نرم افزار کسپراسکای به گونه ای طراحی شده است که در کمترین زمان ممکن با قدرت بالا و بصورت مستقیم میتواند انواع ویروس ها، تروجان ها، کرم ها، نرم افزارهای جاسوسی و ابزارهای تبلیغاتی مزاحم، همه انواع Rootkit ها را از بین ببرد. هم اکنون شما میتوانید کسپراسکی را در سایت دانلود رایگان نرم افزار نسخه 11 فینال با آپدیت در تاریخ 11 - 2011 را دریافت کنید.

Kaspersky Virus Removal Tool 11.0.0.1245 11 2011 - دانلود آنتی ویروس کسپراسکی حذف ویروس

ویژگی های Kaspersky Virus Removal Tool

  • تشخیص عالی از برنامه های مخرب و توانایی قوی برای حذف
  • نهایت قدرت در اسکن
  • رابط کاربری آسان
  • قابلیت نصب بر روی سیستم های آلوده همچنین در حالت Safe Mode
  • جمع آوری اطلاعات در مورد سیستم و اسکریپت های نوشته شده بصورت تعاملی
  • حذف اتوماتیک و دستی از انواع مختلف برنامه های مخرب و جاسوس افزار ها
  • توجه: Kaspersky AVP Tool برای محافظت و از بین بردن سریع ویروس طراحی شده و به هیچ عنوان نمیتواند به عنوان یک آنتی ویروس روی سیستم نصب باشد بلکه شما باید برای برقراری امنیت از همان آنتی ویروس به روال معمولی استفاده کنید.

 



ادامه مطلب ...


 هم اکنون در سایت بزرگ دانلود رایگان نرم افزار نسخه جدید دیسک نجات آنتی ویروس آویرا را برای شما در نظرگرفتیم. این دیسک نجات بر مبنی سیستم عامل لینوکس نوشته شده و شما میتواند از آن در سیستم های که بر اثر ویروسی شدن، آنتی ویروس بر روی آن ها نصب نمیشود استفاده کنید. دیسک نجات تنها با دو کلیک نصب و فعال میشود و قابل حمل بر روی فلش دیسک و رایت روی دیسک های سی دی و دی وی دی است. با نرم افزار آویرا نجات سیستم ویروسی شما میتواند سیستم خود را اسکن کنید تا تروجان و جاسوس افزار ها را از بین ببرید. همچنین اسکن و کنترل امنیت در حالت بوت سیستم از ویژگی های این دیسک نجات است که شما میتواند در مواقعی که سیستمتان بصورت جدی و شدید مورد حمله ویروس ها قرار گرفته استفاده کنید و سیستم خود را نجات دهید.

Avira Antivir Rescue System 18.11.2011 - نرم افزار آویرا نجات سیستم ویروسی

ویژگی های آنتی ویروس نجات آویرا

  • بازگرداندن سیستم آسیب دیده
  • ذخیره اطلاعات
  • نهایت قدرت در اسکن کردن برای یافت ویروس ها و جاسوس افزار ها
  • کنترل و اسکن در حالت بوت
  • قابل بوت با سی دی و حافظه فلش



ادامه مطلب ...


 PdfGrabber نرم افزاری عالی برای تبدیل فایل های فارسی PDF متون و تصاویر به فرمت های معروف آفیس با ساپورت فونت فارسی بطور کامل است. این نرم افزار قدرتمند بخوبی و به سرعت می تواند متون ، عکس و دیگر محتویات فایل های PDF فارسی را به راحتی به صورت یک فایل متنی به فرمت های معروف مانند Word , Excel , AutoCAD / DXF , Powerpoint , Images , XML , Text , RTF تبدیل کند. هم اکنون می توانید این نرم افزار تبدیل پی دی اف را از سایت آرش 98 دریافت نمایید.

 

PdfGrabber v6.0.0.2

 

برخی از قابلیت های این برنامه :
- قابلیت دارا بودن ابزار های مختلف برای ویرایش متون و تغیر سایز دادن و انتخاب سایز فونت و غیره ... .
- قابلیت تبدیل بسیار سریع فایل های PDF به دیگر فرمت های ذکر شده.
- یکی از قابلیت های ارزشمند برنامه این است که در جلوی page بطور مثال بنویسید ۵-۱ و فقط نرم افزار ۵ صفحه اول فایل pdf را تبدیل می کند.
- قابلیت ساختن فونت های زبان فارسی در هنگام تبدیل فایل مورد نظر.

در ادامه می توانید جزیئات کامل این نرم افزار را مشاهده کنید.



ادامه مطلب ...


 Adobe Flash Player یک کلاینت Runtime با کارایی بالا، سبک و رسا می باشد که تجربه های کاربری قدرتمند و پایداری را در سیستم عامل های اصلی، مرورگرها، گوشی های تلفن، و دستگاهها به ارمغان می آورد. حتما تا بحال برای شما پیش آمده است که برای مشاهده محتوای آنلاین و جاری پس از باز نمودن صفحه موردنظر مرورگر از شما درخواست نصب آخرین نسخه فلش پلیر برای مشاهده محتوای مذکور را نماید، برای رفع چنین مشکلی بایستی نرم افزار ادوب فلش پلیر برروی سیستم عامل شما نصب شده باشد . این نرم افزار، کلاینتی غنی و عمومی برای ارائه تجربه فایلهای آدوب فلش در رایانه های دسکتاپ و دیگر دستگاه ها می باشد، که به شما اجازه می دهد تا بهترین کیفیت انیمشن و سرگرمی های تحت وب را تجربه نمایید. این ابزار، برنامه های کاربردی تحت وب را بصورت نهایی (Front- end) نمایش می دهد، واسط های کاربری وبسایت را با کیفیت عالی به نمایش می گذارد، تبلیغاتهای آنلاین را بصورت تعاملی و جذاب نمایش می دهد و انیمشن های کوتاه و بلند را نیز به کیفیت عالی برروی مرورگر شما نمایش می دهد. Adobe Flash Player به شما اجازه می دهد تا محتواهای جذاب وب را مانند بازی ها، ارائه های تجاری، تبلیغات و غیره را مشاهده نمایید، این بسته شامل تنها فلش پلیر و فرآیند نصب مستقل آن می باشد، از لحاظ فنی این برنامه Flash Player ActiveX Control می باشد و تنها قادر به نمایش فایل فلش در داخل مرورگر شما می باشد. هم اکنون می توانید نرم افزار فلش پلیر را از سایت آرش 98 دریافت نمایید.

براي دانلود به ادامه مطلب برويد........براي اينكار ابتدا عضو شويد



ادامه مطلب ...


 نرم افزار تغییر اتوماتیک عکس دسکتاپ

نرم افزارتغییر پس زمينه به صورت اتوماتيك

سلام و درود بر شما عزيزان.اين نرم افزار به صورتي است كه با هربار شروع كار ويندوز به صورت

اتوماتيك پس زمينه تعويض مي گردد و شما متوانيد عكس هاي مورد علاقه تان را براي گذاشتن

بر پس زمينه انتخاب و در داخل آن نرم افزار بريزيد.

براي دانلود به ادامه مطلب برويد..



ادامه مطلب ...


Uniblue DriverScanner 2011 v4.0.1.4 کلیه اجزای سخت افزاری کامپیوترتان، شامل: کارت گرافیکی و صدا، مادربرد، هارد دیسک، مودم و یا حتی کی برد، دارای درایور می باشند. در ابتدا ممکن است این اجزا توسط سیستم عامل نصب شده باشند، و یا ممکن است آنها را توسط CD که از طرف کارخانه سازنده داده اند، نصب کنید.اما سازندگان این اجزا پس از مدتی درایورهایشان را از طریق حذف باگ ها و اضافه کردن خصوصیات اضافی، اصلاح می کنند.
این بدین معناست که شما مجبورید درایورهایتان را مرتباَ به روز کنید. در غیر این صورت ممکن است با رنج وسیعی از مشکلات روبرو شوید، از مشکلات کوچک گرفته مانند سخت افزار به خوبی کار نکند، تا مشکلات بزرگ مانند خرابی سخت افزار، ناسازگاری و از کار افتادن سیستم.
اکثر درایورهای نصب شده روی سیستمتان را نمی توانید معقولانه پیگیری کنید که چه درایورهایی نیاز به بروز رسانی دارند، و این امر دلیل آن است که نیاز به نرم افزار مدیریت به روز رسانی درایورها دارید تا به شما کمک کند.Driver Scanner، یک راه حل عالی برای بروز کردن خودکار درایورهاست.

 این نرم افزار درایورهای روی سیستم را مرور و آنها بررسی می کند که ببیند آیا مخالف کتابخانه جامع جدیدترین درایورها است یا خیر، سپس لیست کاملی از درایورهایی که نیاز به بروز رسانی دارند را دراختیارتان قرار می دهد. تنها با یک کلیک، این نرم افزار هر درایور بروز شده را روی PC شما نصب می کند. همچنین از همه درایورهای سیستمتان در یک دستگاه خارجی فایل پشتیبان تهیه می کند، این بدین معناست که اگر بعداَ سیستمتان را دوباره نصب کنید، می توانید همه درایورهای اخیر را از یک جا لود کنید.

 




ادامه مطلب ...


Skype نام یکی از معروفترین و قدرتمندترین نرم افزار های رایگان حمایت کننده از پروتکل VOIP است که برای شما امکان برقراری ارتباط صوتی رایگان با دیگر دوستان خود از طریق اینترنت را فراهم میسازد. نرم افزار Skype از تکنولوژی Peer-to-Peer برای اتصال به رایانه شخص مورد نظر شما استفاده میکند تا یک محیط پیغام رسان بر اساس گپ صوتی را محیا سازد. Skype از آغاز تا به امروز به سرویس برتر صوت خود برای ارتباط مشهور بوده است همچنانکه مانند دیگر ابزارهای پیغام رسان از اشتراک تصاویر ویدئویی و دیگر امکانات برخوردار می باشد.با استفاده از Skype می توانید بطور رایگان و تنها استفاده از رایانه خود به ارتباط صوتی با دوستان و آشنایان خود در سراسر دنیا بپردازید.

 



پنج شنبه 19 آبان 1390برچسب:42 عدد ويكتور بسيار جالب, :: 13:7 ::  نويسنده : mehdi

ضبط و عكس برداري از صفحه ي مونيتور يكي از اركان بسيار مفيد در ساخت آموزش هاي الكترونيك مخصوصا آموزش هاي مرتبط با نرم فزارهاي كاربرديست.  در اين روش كاربر به از نزديك با محيط كار آشنا مي شود و همزمان هم به صورت عملي و هم تئوري آموزش ديده مي شود . حال وجود يك نرم افزار قدرتمند در اين زمينه كارايي شما را در ساخت هرچه بهتر آموزش الكترونيك كمك خواهد كرد

SnagIt محصول قدرتمند شركت ‏TechSmith نام محبوب ترين و معروف ترين نرم افزار در زمينه ي عكس برداري از صحنه ي مونيتور و انجام كارهاي و ويرايش هاي مربوطه است  . اين نرم افزار به آساني با ابزارهاي متنوع و مفيد خود به شما امكان ضبط هر نوع تصويري را از محيط مونيتور شما همراه با تمامي نشانه ها و هرچه كه به چشم مي بينيد را به طرق مختلف به صورت يك فيلم با كيفيت ذخيره و در صورت نياز شما به زيبايي هر چه تمام تر ويرايش مي كند . توانايي قدرتمند در به اشتراك گذاردن فيلم هاي ساخته شده از ديگر ويژگي هاي خوب اين محصول است . آخرين نسخه ي ارائه شده ي نرم افزا توسط سايت سازنده نسخه ي 8.10 مي باشد كه در ادامه با توانايي هاي مختلف آن بيشتر آشنا مي شويم :

به اشتراك گذاري آسان از طريق ايميل : به آساني در هنگام كار با محيط هر نرم افزاري كه باشيد, SnagIt قادر به عكس برداري از صفحه و زمان مورد نظر شما همراه با ويرايش آن است و بلافاصله تنها با يك عمليات ساده Drag&Drop قادر به اضافه كردن اين تصوير به متن ايميل خود خواهيد بود .

دادن خلاقيت هاي فايل فلش به تصوير گرفته شده ي شما : ويراستار اين نرم افزار قادر به انجام ويرايش ها, دادن افكت ها, اضافه كردن ويديو و يا ايجاد اسلايد شو هاي متفاوت در تصاوير است و مي تواند آنها به صورت فايل SWF فلش ذخيره كند!

ضبط تصاوير مونيتور همراه با تمامي جزييات : نرم افزار قادر به ضبط تمامي جزييات, عنوان ها, نشانه ي موس و هر آن چه با چشم در صفحه ي مونيتور مبينيد است .

و ......

TechSmith SnagIt را مي توانيد از اينجا :

دانلود كنيد نسخه ي 8.10 را با حجم حدود 13.2 مگابايت



مجموعه ۵ فونت "بسم الله الرحمن الرحیم" با کیفیت بسیار بالا که قابل استفاده در تمامی محیطها و نرم افزاهای گرافیکی و ... می باشد. نمونه ای از این بسم الله ها را می توانید در تصویر بالا برنامه ببینید.
پسورد: www.mhdali.net
حجم: 882 kb
داونلود



صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد

 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب
  • کتابخانه مجازی فریدی
  • کیت اگزوز
  • زنون قوی
  • چراغ لیزری دوچرخه

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان روبیک برای همه و آدرس rubik3.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.